ה-WARRIORS התעללו במחליפים של דאלאס 95-116

הדבר המעניין היחיד במשחק הלילה היה חזרתם של בארנס ובוגוט לאורקול. הקהל קיבל אותם בתשואות, כראוי. המשחק עצמו לא היה תחרותי. האחים קארי שיחקו זה מול זה הרבה דקות ונראה היה שנהנו מאוד. רבע שלישי נוראי מנע מהכוכבים של ה-WARRIORS מנוחה ארוכה מהרגיל לקראת המשחק מחר בדנבר.

דאלאס, קבוצה בינונית גם ככה, חסרה כמעט את כל ההרכב שלה. להלן רשימת הנפקדים: המנהיג של הקבוצה (נוביצקי), הסנטר הפותח (בוגוט), וארבעת הגארדים הבכירים (דרון וויליאמס, ווסלי מת’יוס, ג’יי ג’יי בואירה ודווין האריס). מה שנשאר זה סגל מצומצם במיוחד של שחקנים בינוניים במיוחד. בארנס היה היחיד שהוא ברמה של שחקן חמישייה ב-NBA. מבלי להכיר היטב את הכדורסל האירופי של ימינו, אני משוכנע שלא מעט קבוצות יורוליג היו מנצחות הרכב מוגבל שכזה. מול ה-WARRIORS זה פשוט היה מביך.

בתנאי פתיחה שכשאלה, היה קל להכניס לכושר קליעה את מי שהתקשו מחוץ לקשת עד כה: קליי קלע את שתי הקליעות הראשונות מחצי מרחק ונכנס לזון: 18 נקודות אחרי 8 דקות של משחק, כשהוא קולע ארבע שלשות ללא החטאה תוך קצת יותר משתי דקות. ברוך הבא לעונת 2016-2017, מר תומפסון. גם דריימונד גרין חזר לקלוע משלוש: 4 מ-6 ב-34 דקות על הפרקט.

המשחק נגמר מהר מאוד. 19 הפרש בסוף הרבע הראשון, 31 הפרש במחצית. ה-WARRIORS עלו לרבע השלישי בתחושה שהכל גמור וחטפו בראש. קארי סובב את הקרסול, קליי איבד את הטאץ’, ודאלאס הורידה את היתרון ל-13 בלבד. למרות זאת, הניצחון לא הוטל בספק אף לא לרגע אחד. קארי חזר וה-WARRIORS ניפחו מחדש את ההפרש. המשחק המשעמם ביותר עד כה העונה.

למרות שהמשחק הזה הוא לא מדד לשום דבר, ניתן היה לראות כמה תרגילים יפים שמתחילים להתחבר. קארי מרבה לבצע חסימות בלי כדור, ומכיוון שאף הגנה לא תשאיר אותו לבד, בהרבה מקרים נשאר השחקן השני פנוי: קליי לשלשה, דוראנט לקליעה נוחה מחצי מרחק, או גרין לדאנק. גם משחק המסירות בין הכוכבים נראה טיפה שוטף יותר, אבל זה כנראה בכלל היריבה המוגבלת. גרין אט אט מוצא את מקומו: הרבה פחות זריקות לסל, הרבה הגנה, ריבאונד ואסיסטים. הקליעה תעבוד רק לעיתים, אולם כל השאר נראה סולידי. טפו טפו טפו.

היה נעים לראות את בארנס מככב ולהזכר ברגעים היפים מארבע השנים הקודמות. עכשיו, כשלצידו לא משחקים הספלאש ברדרס, הוא הרבה יותר אסרטיבי בהתקפה. למעלה מ-300 משחקים שיחק בארנס במדי גולדן-סטייט. רק באחד מהם קלע 30 נקודות או יותר. בשבעת המשחקים בראשונים בדאלאס כבר צבר שלושה משחקים כאלו. 25 נקודות היו לו הלילה. איפה היית בשנה שעברה, הריסון?

מחר משחק בדנבר. עוד מלכודת?

GO WARRIORS