טיול קליל באינדיאנה וניצחון 8 רצוף ל-Warriors

Warriors Pacers Basketball
אם יוצא לכם להזדמן לאינדיאנפוליס, אני ממליץ לכם לבקר בטיילת החדשה שנפתחה שם. לטיילת קוראים הגנת הפייסרס. ה-Warriors ביקרו שם זה עתה ומאוד נהנו.

אחרי כמה משחקים נגד קבוצות עקשניות שנלחמות עד הסוף, כמה נחמד לשחק נגד קבוצה שמרימה דגל לבן עם שריקת הפתיחה. להגנתם של הפייסרס (אם יש דבר כזה), יש לציין שהם חסרים מספר שחקנים מובילים, ובראשם הכוכב הגדול: פול ג’ורג’. למרות זאת, ניתן לצפות לקצת יותר רוח לחימה מחבורה של שחקנים שמקבלים הזדמנות להוכיח שמגיעות להם דקות משחק. בכל זאת, מדובר בשחקני NBA.

הווריורס פותחים את המשחקים האחרונים בתרגיל דלת אחורית לדוראנט. הפעם זה לא הצליח, אבל בהמשך המשחק הגנת הפייסרס פתחה את שערייה לכל דיכפין החותך לסל. קליי תומפסון החטיא את השלשה הראשונה שלו, ומיד קיבל עוד שתי הזדמניות בשתי ההתקפות הבאות, שהסתיימו ב-6 נקודות לגולדן סטייט. בכל זאת, מונטה אליס “שומר” עליו. קליי יכול לקלוע מעליו מתי שרק ירצה. לא כוחות. גם בשאר העמדות נהנו ה-Warriors מיתרון בולט. קארי המשיך להחטיא, אך זה לא הפריע לפתוח פער של 8 נקודות אחרי קצת יותר מ-5 דקות של משחק. משחק בינוני מאוד של גולדן סטייט היה די והותר נגד אינדיאנה הערב, והיתרון צמח ל-13 בסוף הרבע הראשון.

7 הדקות הראשונות של הרבע השני היו מגעילות במיוחד. 8 נקודות קלעו הווריורס בדקות הללו, אך עדיין שמרו על יתרון של 10 נקודות. לסטיב קר נמאס והוא העלה את חמישיית המוות. ב-5 דקות הנותרות ה-Warriors רצו 10-19, כשקארי סוף סוף חוזר לקלוע: שתי שלשות + אחת משלושת רבעי מגרש, שנזרקה אחרי הבאזר ולא נחשבה.

המומנטום נמשך בתחילת הרבע בשלישי, כשהחמישייה הפותחת מנפחת את היתרון עד ל-29 נקודות תוך 6 דקות וגומרת סופית את המשחק. לראשונה העונה, הווריורס שמרו על היתרון ונתנו לכוכבים לנוח. אף שחקן חמישייה לא שיחק ברבע הרביעי. מול הפייסרס האומללים, גם הרכב שלישי של גולדן סטייט הצליח להגדיל את היתרון. 83-120 בסיום.

קליי תומפסון הוביל את ההתקפה, איגודלה היה נהדר למרות שהוא ממשיך משום מה להחטיא לייאפס, ומעל כולם הצטיין גרין: 10 נקודות, 9 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 2 חטיפות, 2 חסימות ומשחק הגנה מעולה כרגיל. מאיפה הוא מוצא את האנרגיה הזו? קווין דוראנט סיים עם 14 נקודות בלבד, ונראה היה שהוא שומר את האנרגיה למשחקים קשים יותר. בהגנה עדיין שיחק נפלא, והיה מאוד אקטיבי.

ה-Warriors חוזרים הביתה אחרי מסע מוצלח במזרח בו ניצחו 4 מ-4. ביום רביעי הלייקרס מגיעים לאורקול, ואני בטוח שהווריורס מחכים להם, אחרי המבוכה במפגש הקודם עם החניכים של לוק וולטון. אני אהיה שם, ואת החוויות מהמגרש תוכלו לקרוא כאן:

http://www.hoops.co.il

GO WARRIORS