ניצחון על המחליפים של הג’אז, ה-Warriors במאזן 3-20

זה לא היה ממש כוחות, אבל גם משחק כזה צריך לדעת איך לקחת. רוב השחקנים המובילים של הג’אז, קבוצה מאוד חזקה, לא היו כשירים, ולמה שנשאר אין מספיק כישרון לאיים על ה-Warriors, גם ביום מאוד בינוני של אלופת המערב. 7 דקות מאוד טובות ברבע הראשון הספיקו לאורחים מגולדן סטייט לצאת עם ניצחון באחד האולמות היותר ביתיים בליגה.

הג’אז עלו ל 0-4 מהיר אחרי דקה, אבל בשבע הדקות הבאות הווריורס רצו 1-29 כשהם עושים ככל העולה על רוחם בהתקפה, ומנצלים את המחסור בכוח אש של יוטה עד תום. קארי להט, קליי שיחק מצויין, גרין היה חם משלוש ערב שני ברציפות, ודוראנט ופצ’וליה סגרו היטב את גוברט, הענק הצרפתי של יוטה. בלי כל הכוכבים שלהם, נראו הג’אז פשוט חסרי אונים. גם המחליפים של הווריורס השתלבו יפה, בעיקר מגי. מכאן ועד אמצע הרבע השלישי, הווריורס הורידו הילוך אבל הצליחו להדוף כל נסיון של יוטה לחזור למשחק. זה כמעט נראה כאילו זה קל להם מדי. הסגל המצומצם של יוטה אולי מוגבל בכישרון, אבל מבורך ברוח לחימה. כל פעם שהם עשו קולות של מומנטום ה-Warriors הגיבו בריצה משלהם. כך, כשהיתרון נע בסביבות ה-20 נקודות, נמשך המשחק על מי מנוחות.

ריצה של יוטה לקראת סוף הרבע השלישי הורידה את היתרון לחד ספרתי, לראשונה מאז הרבע הראשון. שלשה של אינגלס 9 דקות לסיום המשחק חתכה את יתרון הווריורס ל-5 בלבד. יוטה עשו זאת בעיקר עם הגנה קשוחה, ולכמה רגעים היה נראה שהווריורס קצת נחנקים. זה הזכיר את הרבע האחרון במילווקי, כשה-Warriors איבדו ביטחון בקליעה מחצי מרחק ומשחק ההתקפה עמד. בסופו של דבר, למרות רוח הלחימה, לסגל החסר של יוטה לא היה סיכוי. דוראנט, שלא הצליח למצוא את הטבעת מבחוץ, חדר לסל והטביע, ושתי שלשות גדולות של קלארק, שתמיד משחק עם ביטחון, היו כבר יותר מדי עבור הג’אז.

אחרי הניצחון בגדול אמש על הקליפרס, ניתן היה לצפות לנפילת מתח בגולדן סטייט, ואכן כך היה. הווריורס, למעט 7 דקות ברבע הראשון, לא שיחקו היטב. סגל מלא של יוטה היה מנצח אותם בערב שכזה. מצד שני, יש להניח שסגל מלא של הג’אז היה זוכה לקצת יותר מאמץ מצד גולדן סטייט… או שלא.

אף אחד מהסקוררים של ה-Warriors לא נתן משחק גדול בהתקפה. 26 לקארי באחוזים סבירים, רק 10 לקליי עם 0 מ-4 לשלוש אבל עם מדד הפלוס-מינוס הטוב בקבוצה, ודוראנט עם 21 כשהוא קולע באחוזים סבירים רק הודות לשלל דאנקים ברבע האחרון – הקליעה שלו מבחוץ לא עובדת כבר משחק שני ברציפות. אני לא מודאג. שחקנים ברמה שלו לא נשארים קרים לאורך זמן. סטיב קר אוהב לסדר תרגילים ולהכניס לכושר קליעה שחקנים שאיבדו קצת מהטאץ’ שלהם. יש לצפות להתפוצצות של דוראנט באחד המשחקים הקרובים.

האיש של המשחק, לדעתי, היה גרין. 10 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 4 חטיפות, והבונוס: 13 נקודות כולל 4 מ-6 לשלוש. תרמו מהספסל איגודלה, מגי, קלארק, מקאו, ווסט ולוני – כולם נתנו דקות טובות. ליוינגסטון לא שותף הערב. “הוא זקן” ענה קר כשנשאל מדוע שון מקבל מנוחה.

מסע משחקי החוץ העמוס יימשך ביום שבת, בממפיס. מפגש ראשון העונה מול הגריזליז. המאזן שלהם קצת מפתיע אותי. ציפיתי לנפילה העונה, כשהסגל שלהם מתחיל להזדקן ולהתעייף, אבל הם בכושר טוב, וניצחו 5 רצוף. יהיה מעניין לראות אם הם יכולים לאיים על הווריורס.

GO WARRIORS