משחק מצויין וניצחון קל לווריורס על אורלנדו

סוף סוף, הווריורס שיחקו טוב וניצחו בקלות. מזמן זה לא קרה. אורלנדו מג’יק, אחת הקבוצות החלשות בליגה, הגיעה לאורקל ונתנה הזדמנות לגולדן סטייט להוציא את כל התיסכולים ולמצוא מחדש את הקצב. 92-122 לווריורס בסיום.

למשחק הזה היו את כל המאפיינים של המשחקים הטובים של הווריורס: הגנה טובה, מתפרצות, אסיסטים לרוב, תרומה איכותית של הרבה שחקנים, ולפחות אח אחד במשפחת ספלאש נכנס לזון בהתקפה. ועוד איזה זון. קליי תומפסון פתח את המשחק עם יד לוהטת. אחרי 8 וחצי דקות של משחק התוצאה היתה 10-31 לווריורס, כאשר קליי עם 21(!) נקודות. כן, ב-8 וחצי דקות קליי קלע יותר מאשר כל שאר השחקנים, בשתי הקבוצות גם יחד. זה הזכיר קצת את ה-37 מול סקרמנטו: החברה חיפשו אותו שוב ושוב, וקליי לקח זריקות יותר ויותר קשות והשחיל את כולן פנימה. פסק זמן של אורלנדו צינן מעט את הידית, אבל קליי המשיך לשחק טוב כל המשחק, וסיים עם 29 נקודות ו-5 אסיסטים נהדרים.

משחק טוב קיבלנו מהרבה שחקנים הערב. סטף אמנם עדיין לא במיטבו מעבר לקשת (רק 2 מ-7), אבל בכל השאר הוא עדיין תותח: ניהול משחק מצויין, 9 אסיסטים, 3 חטיפות והרבה התלהבות ומנהיגות. דריימונד ניצח על התזמורת בהגנה, שהיתה חזקה מאוד ברבעים הראשון והשלישי. פצ’וליה סוף סוף עם משחק טוב, לראשונה מאז הפציעה. תרומה נפלאה מהספסל הערב: מגי, קלארק, בארנס, ווסט – כולם שיחקו טוב, ומעל כולם איגודלה, שקלע 14 נקודות בלי אף שלשה (לקח אחת והחטיא), וזרח בעיקר במשחק המעבר, עם הרבה החלטות טובות ודאנקים במתפרצות. שפע של חיוכים ראינו הערב אצל אנדריי. סימן טוב לבאות.

הווריורס ניצחו את שלושת הרבעים הראשונים והפכו את הרבע הרביעי לגארבג’ אחד ארוך. הערה קטנה לסטיב קר: עם 32 נקודות יתרון אחרי 3 רבעים, אני לא רואה סיבה להשאיר את קליי על המגרש. כל כך הרבה דובר על מנוחה ועומס בימים האחרונים, והמשחק היה למעשה גמור. מדוע להעמיס עליו עוד דקות? שלא לדבר על האפשרות להיפצע.

כאמור, הווריורס פתחו את המשחק מצויין ולא הביטו לאחור. 14 נקודות יתרון בתום הרבע הראשון. הפעם האחרונה שהווריורס הובילו ביתרון גדול מ-10 בתום הרבע הראשון היתה לפני 16 משחקים, במשחק הביתי מול שיקגו, ששיחקה אז ללא דווין ווייד וג’ימי באטלר. במהלך התקופה הזו, אגב, הווריורס הירבו להפסיד את הרבע הראשון בהפרשים גדולים: מינוס 11 בסן אנטוניו, מינוס 14 בוושינגטון ומינוס 12 בדנבר. סוף סוף פתיחה טובה של המשחק.

36 אסיסטים לעומת 12 איבודי כדור. מכל הנתונים הערב, זה אולי הנתון שמשמח את סטיב קר יותר מכל. אסיסטים ואיבודי כדור הם, ברוב המקרים, מדד טוב ליכולת של הווריורס בערב נתון, וכך היה גם הפעם. משחק מצויין לווריורס, והם חייבים עוד אחד כזה בעוד יומיים. ביום שבת מילווקי מגיעים לביקור, ולמרות שפארקר גמר את העונה, הם עדיין קבוצה מסוכנת. הבאקס תמיד עושים לווריורס בעיות. אם הווריורס לא יהיו במיטבם, הם יפסידו.

GO WARRIORS