הפסד ביתי לדנבר, רצף הניצחונות נקטע

בדר״כ כשהווריורס מפסידים, אחד מהשניים קורה: או שהם באים בלי אנרגיה ולא משחקים הגנה, או שהיריבה תופסת יום קליעות משוגע. הערב הווריורס הפסידו בגלל סיבה אחרת: הם פשוט הטילו ביצה בהתקפה. שום דבר לא הלך. פשוט חושך. ותיקי מועצת הלול לא זכו לראות ביצה כזאת מימיהם. לפעמים זה קורה לקבוצות הכי טובות.

המשחק נפתח עם שלשה של דריימונד. זה היה יתרון השיא של גולדן סטייט הערב. עוד נחזור לשלשה הזו. אחרי 4 וחצי דקות של משחק הווריורס עדיין חיפשו נקודות נוספות, כשהם בפיגור 9-3. פסק זמן של קר נתן את האות לריצת 0-8, ומכאן התפתח משחק צמוד, כששתי הקבוצות מתקשות להכנס לקצב בהתקפה. סל של כספי עם הבאזר הוריד את האלופה בפיגור 2 נקודות להפסקה שבין הרבע הראשון לשני.

הנגטס היו ראשונים לאפס את היד והעלו את היתרון שלהם ל-7. הווריורס עוד הורידו ל-2 לפני שדנבר ברחו ל-14. ברחו זו מילה קצת מטעה. יותר נכון להגיד זחלו, או הלכו ממש לאט. זה לא שההתקפה שלהם פתאום נראתה כמו יוסטון ביום טוב. פשוט ההתקפה של הווריורס נראתה כמו הקינגס ביום רע. רע מאוד אפילו. אני לא זוכר את דוראנט מתקשה ככה. כבר היו לו ערבים בהם הכדור לא נכנס, אבל הערב נראה שהוא מתקשה למצוא זריקה טובה. 6 מ-17 הערב, כולל 0 מ-5 לשלוש. קליי המשיך את היכולת החלשה שלו מאתמול, עם 6 מ-21 מהשדה ו-1 מ-10 (!) לשלוש. נורא. כשקארי יושב בחוץ פצוע, לא נשאר מספיק כוח אש כדי להתמודד עם הנגטס הערב, אפילו שהם לא היו טובים באופן מיוחד. הם קבוצה טובה, והם יהיו בפלייאוף, אבל הם יכולים לשחק הרבה יותר טוב.

הרבע השני הסתיים במינוס 12, והחצי השני כולו היה בסימן נסיון נואש לקמבק שלא קרה. וזה לא שהווריורס לא רצו. ההגנה דווקא הייתה טובה מאוד. דריימונד גרין היה מלא אנרגיה ונלחם כמו אריה מתחת לסלים מול יוקיץ׳ האימתני. הווריורס הצליחו לעצור את הנגטס הרבה פעמים – מספיק פעמים כדי לייצר ריצות משמעותיות, אבל שום דבר בהתקפה לא עבד. דקה ו-51 שניות לסיום הרבע השלישי נרשם אירוע נדיר. הווריורס קלעו שלשה. חתן השמחה, ניק יאנג, אפילו לא חייך. זוכרים את השלשה של גרין? היא נקלעה בהתקפה הראשונה של המשחק. בינה לבין השלשה של יאנג הווריורס הספיקו להחטיא לא פחות מ-20 זריקות רצופות מעבר לקשת. זאת לא טעות דפוס. עשרים החטאות רצופות לשלוש.

הרבע הרביעי היה דומה. הווריורס נלחמו בהגנה ופשוט לא הצליחו להכניס את הכדור לטבעת. 3 וחצי דקות לסיום הנגטס עלו ליתרון 17, וסטיב קר הרים דגל לבן. הכוכבים ירדו לנוח. עוד יומיים יש משחק גדול: לברון וחבורתו מגיעים לביקור חג. קארי עדיין יהיה על הספסל, ואני אהיה שם כדי לראות מקרוב ולדווח, מטעם אתר הופס, שם תוכלו לקרוא על כך.

כאמור, יום קשה עבר על כוחותינו בהתקפה. אני לא יכול לציין אפילו שחקן אחד ששיחק היטב בהתקפה. קארי וליוינגסטון כאמור פצועים, ואיגודלה היה חלש במיוחד, משחק שני ברציפות. כספי קלע 5 נקודות באחוזים טובים (כמו תמיד, יש לאמר), הוסיף 7 ריבואנדים ו-2 אסיסטים ב-21 דקות, אבל לא הצליח להטביע חותם משמעותי על המשחק.

לפני שאסיים בקריאת עידוד מסורתית, אני רוצה להביט שוב על דף הסטטיסטיקה. הנה התוצאה הסופית של הערב: 81-96 לאורחים מדנבר. 81 נקודות לווריורס, ב-4 רבעים. 6 נקודות פחות מהממוצע העונתי שלהם ל-3 רבעים בלבד. לא נעים.

GO WARRIORS