הצגה ענקית של קארי, ניצחון קליל על וושינגטון

פלאשבק. ככה נראתה עונת 2015-2016, עונת ה-73 וה-MVP השני של סטף. קארי בכושר מעולה מתחילת העונה, אבל הצגה כזו באמת לא ראינו ממנו הרבה זמן. את שתי שלשות הראשונות שלו לקח קארי כשהוא פנוי. זריקות טובות שצללו פנימה. הניסיון השלישי היה HEAT-CHECK: זריקה רעה, שני מטר מאחורי הקשת. גם זה הלך פנימה. השלשות הרביעית והחמישית היו מטורפות אף יותר, אבל גם הן נכנסו. את הרבע הראשון סיים קארי עם 5 מ-6 לשלוש ו-23 נקודות, למרות שתי החטאות ליי-אפ מאוד לא אופיניות.

אחרי 8 נקודות ברבע השני, סטף נתן עוד רבע ענק, בטרם התיישב לנוח ברבע האחרון שהיה כולו גארבג׳. 20 נקודות שלו ברבע שלישי מטורף, כולל מספר שלשות ממרחקים מטורללים, זריקות איומות ונוראות שרק הוא יכול לקלוע. אחרי אחת השלשות הללו, סטף הביט לספסל ועשה את תנועת ה״מה אפשר לעשות?״ המפורסמת של מייקל ג׳ורדן, מהגמר מול פורטלנד. בסה״כ 51 נקודות ב-31 דקות, כולל 11 מ-16 מעבר לקשת. ככה זה נראה לפני שלוש שנים, כשסטף נתן את העונה הגדולה ביותר שלו, והכי מדהימה שאני אי פעם ראיתי. התגעגתי.

אם לא קארי, כולם היו מדברים הערב על דוראנט. שימו לב לשורה הבאה: 30 נקודות ב-72% מהשדה, 8 ריבאונדים, 7 אסיסטים, חטיפה, חסימה, ומדד של 26+ ב-30 דקות על הפרקט. לא אנושי. ולחשוב שזה היה כינור שני הערב. עם שתי תצוגות מופת כאלה, אפשר היה להתעלם מהעובדה שלא הכל עדיין עובד כמו שצריך בגולדן סטייט. קליי עדיין מחפש משחק טוב העונה (19 נקודות הערב, אבל רק 1 מ-5 לשלוש), וההגנה רחוקה מאוד ממשהו שאפשר להתגאות בו.

עוד סטטיסטיקה מעניינת היא 12 האסיסטים של דריימונד גרין, אבל לא אהבתי את קבלת ההחלטות שלו היום. לפני כמה שנים, במשחק חוץ בפילדלפיה, הווריורס שמטו יתרון גדול וכמעט הפסידו בגלל שגרין חיפש אסיסט שהיה חסר לו לטריפל-דאבל. הערב הזה הזכיר במשהו את המשחק ההוא. צוות המאמנים מטיפים נונ-סטופ למשחק מסירות פשוט, אבל הערב נדמה לי שדריימונד חיפש את מסירת ה״HOME-RUN״ כדי לצבור אסיסטים. 5 איבודי כדור לגרין הערב.

קליי יהיה בסדר, אבל את ההגנה חייבים לשפר. 122 נקודות לוויזארדס הערב, כשרובם במשחק בידודים חסר השראה. אף פעם לא התלהבתי מאיך שהקבוצות של סקוט ברוקס משחקות. גם כשבאוקלהומה שיחקו דוראנט, ווסטברוק והארדן ביחד, ולת׳נדר היה הכי הרבה כישרון ב-NBA, השלם לא עלה על סך חלקיו.

מחר הווריורס עולים על מטוס מזרחה, למסע קצר של שלושה משחקים בחוף המזרחי. זה מתחיל ביום שישי במדיסון סקוור גארדן.

GO WARRIORS