טיול בסטייפלס סנטר, 105-121 לווריורס על הקליפרס

הקליפרס כבר שכחו מזמן איך נראה ניצחון על הווריורס. היום היה ההפסד ה-12 ברציפות שלהם לגולדן סטייט. מעבר לכך, הקליפרס היו חסרים את כל הקו האחורי שלהם. מול הספלאש ברדרס זה מתכון לכישלון. תוסיפו לזה את העובדה שבלייק גריפין חטף מרפק ממגי, ויצא עם זעזוע מוח כבר ברבע הראשון. גם בהרכב מלא הווריורס הרבה יותר טובים. הפעם פשוט לא היה לקליפרס מה להציע, זולת לו ויליאמס שסיים עם 23 נקודות.

לווריורס, לעומת זאת, יש כוח אש מפחיד, למרות חסרונו של דוראנט. את מירב הארטילריה סיפק, כרגיל, סטף קארי, שמאז שחזר מהפציעה בקרסול הוא פשוט לוהט. את המשחק היום הוא סיים עם 45 נקודות ב-30 דקות, כולל 8 שלשות ב-50%. בארבעת המשחקים מאז שחזר הוא קלע 28 מ-52 מעבר לקשת, שזה 7 שלשות בממוצע למשחק בכמעט 54%. זה לא אמור להפתיע אף אחד, קארי כבר עשה דברים כאלו בעבר. מה שהוא לא עשה בעבר זה 15 קליעות מ-16 נסיונות מקו העונשין, שהיו לו היום נגד הקליפרס – שני המספרים הם שיאי קריירה. 6 מהזריקות הנ״ל היו לאחר PUMP FAKES על קשת השלוש. סטיב קר עודד לאחרונה את קארי לעשות יותר הטעיות כאלו: להקפיץ את השומר לאוויר ולקבל 3 זריקות קלות מהקו, אותם הוא קולע בלמעלה מ-90% (מקום שלישי בהיסטוריה). אחת מההטעיות הללו נעשתה ליד הספסל של גולדן סטייט, ואחרי השריקה הסתובב קארי לספסל ולחץ את ידו של קר, כמו אומר: ״תודה על העצה, COACH״.

הקליפרס איכשהו הצליחו להשאר בתמונה, וירדו בפיגור 9 בלבד למחצית. בעיקר עזר להם יום קליעה חלש של תומפסון, ששיחק דווקא מצויין: קליי שמר היטב ולקח זריקות טובות – הם פשוט לא נכנסו. רק 10 נקודות ב-25% לקליי היום. רבע שלישי נהדר של גולדן סטייט, כמו בהרבה משחקים העונה, הפך את הרבע הרביעי כולו לגארבג׳ ארוך. התוצאה הסופית קצת משקרת – היתרון של האלופה הגיע עד 30 נקודות. אגב, זו השנה הראשונה שהווריורס יוצאים מסטייפלס סנטר עם מאזן מושלם: 0-4 נגד הקליפרס והלייקרס העונה בלוס אנג׳לס.

דריימונד, כרגיל, השאיר את טביעות האצבעות שלו בכל מקום: 9 נקודות, 12 כדורים חוזרים ו-7 אסיסטים ב-28 דקות. בהגנה הוא הרבה לתסכל את אלו שניסו לקחת אותו באחד על אחד. איגודלה שוב פתח במקום KD הפצוע, ומסירה אחת שלו מאחורי הגב במתפרצת לפצ׳וליה היתה המהלך היפה של המשחק. איגודלה לא הרבה לזרוק (רק 2 נקודות, שתיהן מהקו) אבל סיים עם 7 אסיסטים, 4 ריבאונדים חטיפה וחסימה. שמחתי מאוד לראות את מגי חוזר לרוטציה. הוא שיחק היטב בשני צידי המגרש והכניס הרבה אנרגיות. אני מקווה שסטיב קר ישאיר לו מקום ברוטציה. בדקות שבהם מגי שיחק עם גרין, ניתן היה לראות איך גרין מחפש את מגי, ורוצה להכניס אותו למשחק, בעיקר בעזרת ההליי-הופ שהוא כל-כך אוהב לזרוק לו.

גם לדייויד ווסט ולניק יאנג היה משחק טוב. בשקט בשקט, דייויד ווסט נותן עונה מצויינת. ניק יאנג תמיד ידע לקלוע, אבל היום נהניתי לראות אותו משתתף בצורה נהדרת במשחק המסירות של הווריורס. השיטה הזאת מדבקת. כספי חזר, אבל את רוב הדקות שלו הוא קיבל ברבע האחרון, שהיה כולו גארבג׳. השלל של כספי היום: 8 נקודות ב-15 דקות, כולל 4 מ-4 מהעונשין, 3 כדורים חוזרים ואסיסט.

בימי שני ורביעי בשבוע הבא יש שני משחקי בית, נגד דנבר ושוב נגד הקליפרס. לאחר מכן הווריורס יוצאים למסע של 5 משחקי חוץ, רובו במזרח, כש-4 מהמשחקים נגד קבוצות מצויינות: מילווקי, טורונטו, קליבלנד ויוסטון. שלושת המשחקים נגד מילווקי, טורונטו וקליבלנד יתקיימו תוך 4 ימים. זהו הרצף המשחקים הקשה של השנה, ויש לשער שדוראנט לא יחמיץ אותו – הווריורס צריכים את דוראנט, בעיקר מול מילווקי וקליבלנד.

GO WARRIORS