הפסד צפוי בבית ליוטה

לא כוחות. המשחק הוכרע ברגע שסטיב קר דיווח על החמישייה הפותחת: קוק, יאנג, מגי, לוני, ומקאו. חמישייה שעד הערב לא שיחקה ביחד אפילו שנייה אחת. כל שחקני האולסטאר חסרים, וגם כספי עדיין פצוע. יוטה היו יכולים לנצח את המשחק ב-40 הפרש לו רק רצו.

הווריורס דווקא פתחו טוב, בעיקר קוק ומגי. לוני נתן הגנה טובה ואיגודלה, כשנכנס, קלע היטב מחוץ לקשת. הג׳אז, שמצאו את עצמם בעמדה לא מוכרת של פייבוריטים, הירבו להחטיא בפתיחה, והווריורס הובילו 10-19. מאותו הרגע השתלטו האורחים על המשחק: את הרבע הראשון הם סיימו במינוס 4, את הרבע השני בפלוס 6, רצו 0-15 בתחילת הרבע השלישי, ומכאן כל מה שנשאר זה גארבג׳ ארוך ומשעמם. כל סל של גולדן סטייט נראה כמו קריעת ים סוף. 91-110 בסיום ליוטה, שברבע האחרון העלתה מקצה הספסל את דייויד סטוקטון. הבן של.

בצד של המקומיים, ברבע האחרון זכינו לראות את דמיאן ג׳ונס, עליו כתבתי בפוסט הקודם. דמיאן שיחק את כל הרבע וקלע 6 נקודות, וכך שיפר בצורה די משמעותית את סך כל הנקודות שלו העונה, מאפס לשש. שנה שעברה הוא קלע 19 נקודות (בכל העונה). עוד 38,363 נקודות הוא שובר את השיא של קארים. ג׳ונס אתלטי, אין ספק, אבל האם זה שחקן שיכול להיות מועדף על פני כספי? Give me a break. כן, צריך לוותר על שחקן, משום שקוק יהיה בסגל לפלייאוף, אבל כספי צריך להישאר.

לא, הווריורס עדיין לא הוציאו הודעה רשמית, אבל אין שום ספק שקוק יצטרף לסגל. היום הודיע קר שקארי יחמיץ בוודאות את הסיבוב הראשון. שעה קלה לאחר מכן סטף התייצב בפני העיתונאים וניסה להעביר מסר מעט יותר אופטימי. ״נראה איך ארגיש״ היה המסר שלו. מלחמת המוחות בין קר לקארי בעיצומה, ואני משער שמה שיכריע את מלחמה הזו יהיה המאזן בסידרה. אם וכאשר היריבה תנצח משחק שלישי, והווריורס יעמדו בפני הדחה, קשה לי לראות את קר נכנע ללחציו של הכוכב שלו. אם הווריורס ישחקו טוב ויובילו, כנראה שסטף יאלץ להמתין לסיבוב השני.

כמה נקודות לציון:

– מאז פגרת האולסטאר, אנדרי איגודלה קולע נהדר מחוץ לקשת – כמעט 50%. לפני הפגרה, הוא קלע קצת יותר מ-20%. שיפור מאוד מבורך, ומאוד חשוב.

– מאז חזר מפציעה, פטריק מקאו מתקשה לשים את הכדור בתוך הטבעת, שזו, בעצם, מטרת המשחק. נשארו עוד תשעה משחקים לעונה הרגילה. קר צריך דקות ממקאו בהגנה, אם אם פט לא יאפס את היד עד לסוף העונה, יהיה קשה למאמן לתת לו דקות משמעותיות בפלייאוף.

– אם הווריורס פוגשים את יוטה בסיבוב הראשון, מגי הוא האופציה הטובה ביותר להתמודד עם רודי גובר. הבעיה: מגי לא יכול לתת את הדקות שגובר נותן. מישהו אחר יצטרך להשתתף בנטל. האם גרין יכול לשמור על גובר? הוא כנראה נמוך מדי. דוראנט? לא מאסיבי מספיק. איך משחקים סמול-בול כשגובר על הפרקט?

– אני משער שהווריורס התקינו אלפי נורות ירוקות ליד הלוקר של ניק יאנג, להזכיר לו שבמצב הנוכחי, מותר לו לזרוק מתי וכמה שהוא רוצה. ניק אכן מרגיש משוחרר, אבל האחוזים נמוכים. יש לי הרגשה שהתפקיד שלו בפלייאוף יהיה מאוד מצומצם.

– מתי כבר נזכה לראות את אחד משחקני האולסטאר מתחיל, ומסיים, משחק שלם?

GO WARRIORS